Hyvä tietää Teatteriin tullessa

Liput

Mistä voin varata lippuja esityksiin?

Liput  esityksiin voi varata puhelinmyyntipalvelustamme puh.0600 550 108 (1,96€ min+pvm), joka on avoinna ma-la klo 8-21 ja su klo 10-18. Varaukset myös sähköpostitse: myynti@palatsiteatteri.fi tai väh.20 hlön ryhmät ryhmamyynti@palatsiteatteri.fi 

Voit lunastaa lippuja ja lahjakortteja ottamalla yhteyden myyntiimme: 044 3466 713.

Myös Lippupalvelun kautta voi ostaa esityslippuja, sekä toimipisteistä, puhelimitse että netin kautta. Kaikille samalla varausnumerolla oleville tulee yhtenäiset paikat automaattisesti.

Mistä voin lunastaa varamaani liput?

Maksettuja lippuja ei lunasteta takaisin, eikä niitä voi vaihtaa toiseen päivään.

Lippujen lunastaminen tapahtuu Ticketmasterin toimipisteistä.  Esityspäivinä lipunmyynti on auki kaksi tuntia ennen esityksen alkua. Tällöin lipunmyynti on narikan yhteydessä.

Varatut liput voi lunastaa myös Lippupalvelun lippukaupoista varausnumeroa vastaan (esim. Stockmann, Sokos, Citymarketit, R-kioskit, jne.)

Mikäli esitykseen on aikaa yli kuukausi, yksittäiset liput tulee lunastaa aina kuukautta ennen esitystä. Jos esitykseen on aikaa alle kuukausi, lunastus tapahtuu viikon kuluessa varauksesta.

Lahjakortit

Lahjakortteja saat ostettua myyntipalvelustamme sekä Lippupalvelusta. Lahjakortit ovat voimassa vuoden ostopäivästä. Lahjakortti käy maksuvälineenä esityslippuihin sekä ravintolapalveluihin. Vastaanotamme myös Lippupalvelun omia lahjakortteja. Sen sijaan Lippupisteen lahjakortit eivät käy maksuvälineenä. Lippupalvelun nettisivuilla ei voi maksaa Palatsin omilla lahjakorteilla, vaan Palatsin lahjakorttivaraukset tehdään joko sähköpostitse, puhelimitse. 

Voinko varata tietyn pöydän esityksen ajaksi?

Tietyn pöydän varauksia ei ole mahdollista jättää etukäteen. Esityskohtainen pöytäsijoittelu tehdään tapahtumapäivänä Palatsin ravintolapäällikön tai muun salihenkilökunnan toimesta kokonaisuuden sekä pöytiintarjoilun kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ottaen huomioon ryhmäkoot, liikuntaesteiset, ruokailijat jne. Sali koostuu pääosin 2, 4, 6 ja 8 hengen pöydistä. Lipuissa ei ole paikkanumeroita. Istumapaikat löytyvät tullessa varauksen tekijän tai ryhmänvetäjän nimellä pöytiin ohjauksestaRyhmille ja samalla varausnumerolla oleville varataan aina lähekkäiset paikat. Paikan päällä pöytätoiveita ei valitettavasti enää voida huomioida. 

Onko alennuslippuja saatavilla?

Keväällä ja kesällä kaikkiin esityksiin on eläkeläis-, opiskelija- ja ryhmäalennukset. Työkyvyttyömyyseläkeläiset, varusmiehet ja työttömät saavat myös peruslipun hinnasta alennusta. 

Osaan näytöksistä lapsille on lisäksi oma lasten alennushinta. Alennukset eivät koske ruokailua.

Muihin näytöksiin lapsille varataan opiskelijahintaiset liput, muista mainita varausvaiheessa jos seurueessa on alle 16v.lapsia mukana.

Voinko maksaa lippuni kulttuuriseteleillä?

Kyllä, myyntipalvelussamme otetaan vastaan Smartumin kulttuuriseteleitä, sekä Luottokunnan virikeseteleitä. Maksaa voi myös Smartum-saldomaksukortilla. Myös isommat lippukaupat (Sokos, Stockmann) ottavat vastaan kulttuuri- ja virikeseteleitä. Mikäli toimittaa maksuksi toisen henkilön kulttuuriseteleitä, tulee häneltä olla valtakirja lippuja maksettaessa. Kulttuuriseteleillä voi maksaa vain lipun osuutta muttei ruokailua. Smartum Liikuntaseteletit eivät käy meillä maksuna.

Ruokailu

Miten ruokailu esityksen yhetydessä tapahtuu?

Ruokailu tapahtuu pääsalissa tai yläkerran ruokasaleissa. Iltaesityksissä ruokailu alkaa 2h ennen showtimea (esim.klo 19.30 näytöksen yhteydessä ruokailu alkaa klo 17.30). Päiväesitystä katsottaessa ruokailu tapahtuu esityksen jälkeen.

 

Onko ruokailu aina pakollista?

Pääsääntöisesti ruokailu ei ole välttämätöntä, vaan myynnissä on myös pelkkiä esityslippuja, ilman ruokailua. Ruokailu on toki suositeltavaa täyspainoisen nautinnon kruunaamiseksi.

 

Missä vaiheessa ruokailutilaus pitää jättää?

Buffet-ruolailut tulee aina tilata etukäteen. Ruokailu maksetaan niin ikään etukäteen, lippujen lunastuksen yhteydessä. Mikäli asiakas on ostanut jo liput ja haluaa lisätä tilaukseensa ruokailun, se onnistuu myös. Alle 10 hengen seurueiden tulee jättää illallistilaus viimeistään viikkoa ennen esitystä. Tilauksen voi jättää Palatsin myyntipalveluun, puh. 0600 550 108 (1,96€+ pvm.) tai myynti@palatsiteatteri.fi

Juomat eivät sisälly illallisen hintaan, vaan ne tilataan erikseen.
Illallismenujen lisäksi Palatsissa on ns. iltapalalista, josta voi tilata pienempää suolaista syötävää paikan päällä. Etukäteistilaus iltapaloista onnistuu myös.

Otetaanko erikoisruokavaliot huomioon ravintolassa?

Kyllä, ravintolassamme otetaan huomioon erilaiset ruokavaliot sekä allergiat, esim. gluteenittomat ja laktoosittomat versiot menuista onnistuvat. Tieto erikoisruokavaliosta tulee aina antaa etukäteen myyntipalveluun ruokatilauksen yhteydessä.

Onko teatterissa väliaikatarjoiluja?

Kyllä, tarjolla on sekä suolaista että makeaa syötävää sekä kahvia/teetä/limonadia. Lisäksi saatavilla on erikoiskahveja ja laaja valikoima ravintolan juomia/cocktaileja. Väliaikatarjoilut voidaan tilata joko etukäteen tai vasta tullessa teatteriin.

Ryhmät

Kuinka ryhmävaraukset tehdään?

Ryhmävaraukset tehdään suoraan Teatterin ryhmämyyntinumerosta puh. 044 3466 713 tai sähköpostitse ryhmamyynti@palatsiteatteri.fi
Isojen ryhmien tulee vahvistaa tulo teatteriin 6 viikkoa ennen esitystä, lopullinen osallistujamäärä tulee vahvistaa kuukautta ennen esitystä. Tilausvahvistus/peruutus tulee aina toimittaa kirjallisesti, esim. sähköpostilla. Palatsin ryhmämyynti toimittaa ryhmänvetäjälle kirjalliset peruutusehdot, joita noudatetaan peruutuksen sattuessa.

Mistä ryhmäliput lunastetaan?

Liput voi lunastaa aina omasta myyntipalvelusta sopimuksen mukaan, jolloin maksu tapahtuu käteisellä tai kortilla. Laskutus onnistuu, mikäli asiakkaana on yritys- tai yhdistysryhmä. Tällöin postitamme asiakkaalle liput ja laskun. Laskutuslisämme on 13 euroa.

Miten ruokatilaus tehdään?

Ruokatilaus jätetään osallistujamäärän vahvistamisen yhteydessä. Samalla tulee jättää tieto mahdollisista erityisruokavalioista tai allergioista. Väliaikatarjoilujen ja juomien tilaaminen onnistuu aina myös etukäteen, tai sitten vasta paikan päällä.

Missä vaiheessa ravintolapalvelut maksetaan?

Ruoat maksetaan aina etukäteen lippujen yhteydessä. Myös etukäteen tilatut juomat voidaan laskuttaa etukäteen. Juomat voidaan myös maksaa paikan päällä ravintolassa, joko käteisellä tai kortilla. Mikäli ryhmä haluaa juomista erillisen laskun, veloitamme laskutuslisän 13 euroa.

Saako ryhmänvetäjä ilmaisen lipun?

Pääsääntöisesti ryhmille yli 30 hengen ryhmille kuuluu ilmainen teatterilippu. Kaikki maksavat kuitenkin ruoan osuuden normaalisti.
Lisäksi on hyvä huomioida, että bussinkuljettajallekin pitää varata oma paikka.

Miten ryhmien istumapaikat jaetaan?

Ryhmille varataan aina lähekkäiset pöydät, jotka löytyvät tullessa pöytiin ohjauksesta ryhmänvetäjän nimellä.

Muuta

Mikäli kaipaat vierailusi yhteydessä majoitusta lähistöllä, löydät www.trivago.fi hotellihausta useita vaihtoehtoja.

Voiko esityksen aikana nauttia juotavaa?

Musikaalin tai shown aikana ravintolateatterissa on lupa nauttia juotavaa. Pöydissä on soittokello sitä varten, että tarjoilijan voi kutsua pöytään myös esityksen aikana. Baaritiski on myös auki koko illan.

Onko esityksiin ikärajaa?

Esityksiin ei ole ikärajaa, vaan lapset ovat tervetulleita teatteriin vanhempiensa kanssa. Esityksen päätyttyä toimimme ravintolana, jolloin lasten läsnäolo ei ole suotavaa.

Pääseekö teatteriin pyörätuolilla? Henkilökohtaiset avustajat?

Pyörätuolilla pääsee katsomoon, mutta asiasta pitää ilmoittaa varausta tehdessä istumapaikkoja varten. Salissa on pienet portaikot, joten pyörätuoliasiakas tarvitsee liikkumiseen ulkopuolista apua. Palatsin henkilökunta auttaa tarvittaessa.

Henkilökohtaista avustajaa tarvitseva henkilö voi varata erikoishintaisen (opiskelijahintaisen) lipun, vaikka hän ei olisi pyörätuolipaikalla. Avustajat pääsevät ilmaiseksi; heille pitää kuitenkin varata istumapaikka.
 

Naulakkomaksu

Naulakkomaksu on 3 eur/hlö, varaa mielellään tasaraha.

 

ARVOISA ASIAKKAAMME!

Olette sydämellisesti tervetulleita Teatteripalatsiin!

Ohessa muutamia vinkkejä, joiden avulla voitte nauttia vierailustanne vieläkin enemmän.

Teatterille kannattaa tulla hyvissä ajoin, mielellään noin 1/2 tuntia ennen ruokailun alkua. Jos tulette katsomaan musikaaliamme ilman ruokailua, olisi hyvä saapua viimeistään noin 15 min ennen esityksen alkua. Väliaikatarjoilut kannattaa sopia mielellään jo etukäteen tai viimeistään tullessanne, sillä se nopeuttaa palveluanne huomattavasti. Menustamme löydätte sopivia juomia sekä pikkusuolaisia, joita voitte tilata tarjoilijoiltamme. Ruokailu on hyvä varata etukäteen, jos vain mahdollista. Myös juomien ja viinipaketin tilaaminen etukäteen nopeuttaa palveluanne.

Esityksen aikana tarjoilu pelaa myös, sillä jokaisessa pöydässä on kutsunappi, jolla tarjoilija pyydetään paikalle.

 

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiinne sekä annamme tarvittaessa lisätietoa. Olkaa yhteydessä!

 

 

 Hyvä tietää Teatteriin tullessa

Liput

Mistä voin varata lippuja esityksiin?

Liput  esityksiin voi varata puhelinmyyntipalvelustamme puh.0600 550 108 (1,96€ min+pvm), joka on avoinna ma-la klo 8-21 ja su klo 10-18. Varaukset myös sähköpostitse: myynti@palatsiteatteri.fi tai väh.20 hlön ryhmät ryhmamyynti@palatsiteatteri.fi 

Voit lunastaa lippuja ja lahjakortteja ottamalla yhteyden myyntiimme: 044 3466 713.

Myös Lippupalvelun kautta voi ostaa esityslippuja, sekä toimipisteistä, puhelimitse että netin kautta. Kaikille samalla varausnumerolla oleville tulee yhtenäiset paikat automaattisesti.

Mistä voin lunastaa varamaani liput?

Maksettuja lippuja ei lunasteta takaisin, eikä niitä voi vaihtaa toiseen päivään.

Lippujen lunastaminen tapahtuu Ticketmasterin toimipisteistä.  Esityspäivinä lipunmyynti on auki kaksi tuntia ennen esityksen alkua. Tällöin lipunmyynti on narikan yhteydessä.

Varatut liput voi lunastaa myös Lippupalvelun lippukaupoista varausnumeroa vastaan (esim. Stockmann, Sokos, Citymarketit, R-kioskit, jne.)

Mikäli esitykseen on aikaa yli kuukausi, yksittäiset liput tulee lunastaa aina kuukautta ennen esitystä. Jos esitykseen on aikaa alle kuukausi, lunastus tapahtuu viikon kuluessa varauksesta.

Lahjakortit

Lahjakortteja saat ostettua myyntipalvelustamme sekä Lippupalvelusta. Lahjakortit ovat voimassa vuoden ostopäivästä. Lahjakortti käy maksuvälineenä esityslippuihin sekä ravintolapalveluihin. Vastaanotamme myös Lippupalvelun omia lahjakortteja. Sen sijaan Lippupisteen lahjakortit eivät käy maksuvälineenä. Lippupalvelun nettisivuilla ei voi maksaa Palatsin omilla lahjakorteilla, vaan Palatsin lahjakorttivaraukset tehdään joko sähköpostitse, puhelimitse. 

Voinko varata tietyn pöydän esityksen ajaksi?

Tietyn pöydän varauksia ei ole mahdollista jättää etukäteen. Esityskohtainen pöytäsijoittelu tehdään tapahtumapäivänä Palatsin ravintolapäällikön tai muun salihenkilökunnan toimesta kokonaisuuden sekä pöytiintarjoilun kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ottaen huomioon ryhmäkoot, liikuntaesteiset, ruokailijat jne. Sali koostuu pääosin 2, 4, 6 ja 8 hengen pöydistä. Lipuissa ei ole paikkanumeroita. Istumapaikat löytyvät tullessa varauksen tekijän tai ryhmänvetäjän nimellä pöytiin ohjauksestaRyhmille ja samalla varausnumerolla oleville varataan aina lähekkäiset paikat. Paikan päällä pöytätoiveita ei valitettavasti enää voida huomioida. 

Onko alennuslippuja saatavilla?

Keväällä ja kesällä kaikkiin esityksiin on eläkeläis-, opiskelija- ja ryhmäalennukset. Työkyvyttyömyyseläkeläiset, varusmiehet ja työttömät saavat myös peruslipun hinnasta alennusta. 

Osaan näytöksistä lapsille on lisäksi oma lasten alennushinta. Alennukset eivät koske ruokailua.

Muihin näytöksiin lapsille varataan opiskelijahintaiset liput, muista mainita varausvaiheessa jos seurueessa on alle 16v.lapsia mukana.

Voinko maksaa lippuni kulttuuriseteleillä?

Kyllä, myyntipalvelussamme otetaan vastaan Smartumin kulttuuriseteleitä, sekä Luottokunnan virikeseteleitä. Maksaa voi myös Smartum-saldomaksukortilla. Myös isommat lippukaupat (Sokos, Stockmann) ottavat vastaan kulttuuri- ja virikeseteleitä. Mikäli toimittaa maksuksi toisen henkilön kulttuuriseteleitä, tulee häneltä olla valtakirja lippuja maksettaessa. Kulttuuriseteleillä voi maksaa vain lipun osuutta muttei ruokailua. Smartum Liikuntaseteletit eivät käy meillä maksuna.

Ruokailu

Miten ruokailu esityksen yhetydessä tapahtuu?

Ruokailu tapahtuu pääsalissa tai yläkerran ruokasaleissa. Iltaesityksissä ruokailu alkaa 2h ennen showtimea (esim.klo 19.30 näytöksen yhteydessä ruokailu alkaa klo 17.30). Päiväesitystä katsottaessa ruokailu tapahtuu esityksen jälkeen.

 

Onko ruokailu aina pakollista?

Pääsääntöisesti ruokailu ei ole välttämätöntä, vaan myynnissä on myös pelkkiä esityslippuja, ilman ruokailua. Ruokailu on toki suositeltavaa täyspainoisen nautinnon kruunaamiseksi.

 

Missä vaiheessa ruokailutilaus pitää jättää?

Buffet-ruolailut tulee aina tilata etukäteen. Ruokailu maksetaan niin ikään etukäteen, lippujen lunastuksen yhteydessä. Mikäli asiakas on ostanut jo liput ja haluaa lisätä tilaukseensa ruokailun, se onnistuu myös. Alle 10 hengen seurueiden tulee jättää illallistilaus viimeistään viikkoa ennen esitystä. Tilauksen voi jättää Palatsin myyntipalveluun, puh. 0600 550 108 (1,96€+ pvm.) tai myynti@palatsiteatteri.fi

Juomat eivät sisälly illallisen hintaan, vaan ne tilataan erikseen.
Illallismenujen lisäksi Palatsissa on ns. iltapalalista, josta voi tilata pienempää suolaista syötävää paikan päällä. Etukäteistilaus iltapaloista onnistuu myös.

Otetaanko erikoisruokavaliot huomioon ravintolassa?

Kyllä, ravintolassamme otetaan huomioon erilaiset ruokavaliot sekä allergiat, esim. gluteenittomat ja laktoosittomat versiot menuista onnistuvat. Tieto erikoisruokavaliosta tulee aina antaa etukäteen myyntipalveluun ruokatilauksen yhteydessä.

Onko teatterissa väliaikatarjoiluja?

Kyllä, tarjolla on sekä suolaista että makeaa syötävää sekä kahvia/teetä/limonadia. Lisäksi saatavilla on erikoiskahveja ja laaja valikoima ravintolan juomia/cocktaileja. Väliaikatarjoilut voidaan tilata joko etukäteen tai vasta tullessa teatteriin.

Ryhmät

Kuinka ryhmävaraukset tehdään?

Ryhmävaraukset tehdään suoraan Teatterin ryhmämyyntinumerosta puh. 044 3466 713 tai sähköpostitse ryhmamyynti@palatsiteatteri.fi
Isojen ryhmien tulee vahvistaa tulo teatteriin 6 viikkoa ennen esitystä, lopullinen osallistujamäärä tulee vahvistaa kuukautta ennen esitystä. Tilausvahvistus/peruutus tulee aina toimittaa kirjallisesti, esim. sähköpostilla. Palatsin ryhmämyynti toimittaa ryhmänvetäjälle kirjalliset peruutusehdot, joita noudatetaan peruutuksen sattuessa.

Mistä ryhmäliput lunastetaan?

Liput voi lunastaa aina omasta myyntipalvelusta sopimuksen mukaan, jolloin maksu tapahtuu käteisellä tai kortilla. Laskutus onnistuu, mikäli asiakkaana on yritys- tai yhdistysryhmä. Tällöin postitamme asiakkaalle liput ja laskun. Laskutuslisämme on 13 euroa.

Miten ruokatilaus tehdään?

Ruokatilaus jätetään osallistujamäärän vahvistamisen yhteydessä. Samalla tulee jättää tieto mahdollisista erityisruokavalioista tai allergioista. Väliaikatarjoilujen ja juomien tilaaminen onnistuu aina myös etukäteen, tai sitten vasta paikan päällä.

Missä vaiheessa ravintolapalvelut maksetaan?

Ruoat maksetaan aina etukäteen lippujen yhteydessä. Myös etukäteen tilatut juomat voidaan laskuttaa etukäteen. Juomat voidaan myös maksaa paikan päällä ravintolassa, joko käteisellä tai kortilla. Mikäli ryhmä haluaa juomista erillisen laskun, veloitamme laskutuslisän 13 euroa.

Saako ryhmänvetäjä ilmaisen lipun?

Pääsääntöisesti ryhmille yli 30 hengen ryhmille kuuluu ilmainen teatterilippu. Kaikki maksavat kuitenkin ruoan osuuden normaalisti.
Lisäksi on hyvä huomioida, että bussinkuljettajallekin pitää varata oma paikka.

Miten ryhmien istumapaikat jaetaan?

Ryhmille varataan aina lähekkäiset pöydät, jotka löytyvät tullessa pöytiin ohjauksesta ryhmänvetäjän nimellä.

Muuta

Mikäli kaipaat vierailusi yhteydessä majoitusta lähistöllä, löydät www.trivago.fi hotellihausta useita vaihtoehtoja.

Voiko esityksen aikana nauttia juotavaa?

Musikaalin tai shown aikana ravintolateatterissa on lupa nauttia juotavaa. Pöydissä on soittokello sitä varten, että tarjoilijan voi kutsua pöytään myös esityksen aikana. Baaritiski on myös auki koko illan.

Onko esityksiin ikärajaa?

Esityksiin ei ole ikärajaa, vaan lapset ovat tervetulleita teatteriin vanhempiensa kanssa. Esityksen päätyttyä toimimme ravintolana, jolloin lasten läsnäolo ei ole suotavaa.

Pääseekö teatteriin pyörätuolilla? Henkilökohtaiset avustajat?

Pyörätuolilla pääsee katsomoon, mutta asiasta pitää ilmoittaa varausta tehdessä istumapaikkoja varten. Salissa on pienet portaikot, joten pyörätuoliasiakas tarvitsee liikkumiseen ulkopuolista apua. Palatsin henkilökunta auttaa tarvittaessa.

Henkilökohtaista avustajaa tarvitseva henkilö voi varata erikoishintaisen (opiskelijahintaisen) lipun, vaikka hän ei olisi pyörätuolipaikalla. Avustajat pääsevät ilmaiseksi; heille pitää kuitenkin varata istumapaikka.
 

Naulakkomaksu

Naulakkomaksu on 3 eur/hlö, varaa mielellään tasaraha.

 

ARVOISA ASIAKKAAMME!

Olette sydämellisesti tervetulleita Teatteripalatsiin!

Ohessa muutamia vinkkejä, joiden avulla voitte nauttia vierailustanne vieläkin enemmän.

Teatterille kannattaa tulla hyvissä ajoin, mielellään noin 1/2 tuntia ennen ruokailun alkua. Jos tulette katsomaan musikaaliamme ilman ruokailua, olisi hyvä saapua viimeistään noin 15 min ennen esityksen alkua. Väliaikatarjoilut kannattaa sopia mielellään jo etukäteen tai viimeistään tullessanne, sillä se nopeuttaa palveluanne huomattavasti. Menustamme löydätte sopivia juomia sekä pikkusuolaisia, joita voitte tilata tarjoilijoiltamme. Ruokailu on hyvä varata etukäteen, jos vain mahdollista. Myös juomien ja viinipaketin tilaaminen etukäteen nopeuttaa palveluanne.

Esityksen aikana tarjoilu pelaa myös, sillä jokaisessa pöydässä on kutsunappi, jolla tarjoilija pyydetään paikalle.

 

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiinne sekä annamme tarvittaessa lisätietoa. Olkaa yhteydessä!